Back on track!

Hemkommen från södra delar av världen! Brännan är på som jag omsorgsfullt vårdar med kilovis morötter. Den ska vara kvar länge! Att vara hemkommen betyder även att plugg och skola är tillbaka på schemat. En paus från träningen blev det också, suck. Jag vet verkligen inte hur jag ska klara tjejmilen när jag för nuvarande springer 3 km på 20min... Ännu en suck. Men varje resa börjar med ett steg. Ska försöka mig på att springa 4 km den här veckan. Alttså veckans träningsmål! Great, då var det satt!

Vad det kommer till maten då? Eftersom jag anser att kalorierna utomlands inte räknas blev det en hel del smått och gott! Alldeles för mycket vill säga... Några kakor idag med.

Träningsplan: Värma upp i veckan med trampmaskin i mint 30min, Mål, att springa 4km på bandet.

Matplan: Inget mjukt bröd, Inga kakor eller godis.

Ifall ni har några tips gällande konditionsträning, skulle jag uppskatta ifall ni vill dela med er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0