Planering är A och O

Jag kan inte bärga mig! Snart, eller närmare sagt vecka 9 så kommer jag befinna mig i värmen! Men en solresa mitt i vintern har även väldigt stora ångestämnen. Beach 09 kommer flera måndager för tidigt! Jag måste alltså lägga manken till ifall jag ska lyckas komma någorlunda i form, inte tjock och blek!

Morgondagens planering är alltså:
-Skola
-Gymma
-Komma hem, fixa mig och äta
- Ut och fira en kompis.

-Ingen bakismat
-Inget godis






DAGENS MINUS
ett helt jävla äckligt paket ballerinakakor.

Kommentarer
Postat av: novalita

tack för ny spännande och motiverande blogg vännen! precis vad jag önskade mig just nu!

kram

2009-01-30 @ 08:05:19
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Det är precis det som är tanken!

Lycka till! Kram :)

2009-01-31 @ 14:09:34
URL: http://vagentilldromkroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0