Veckans storsatsning och belöning

Då närmar vi oss alltså mot veckoslutet. Med alldeles för mycket skolarbete och jobb denna helg, men men. Som man bäddar får man ligga. Jag kom i alla fall ikapp med träningen!

Måndag: Gym
Tisdag: Gym
Onsdag: Cirkelträning i skolan
Torsdag: Gym

Idag fick jag en liten vilodag från träningen eftersom mina fötter är smått misshandlade efter rullbandet på gymmet. Men jag lyckades i alla fall komma igång med träningen inför Tjejmilen, 20 minuter sprang jag igår, dvs 3km. Ingen storsatsning kanske, men alltid en början.

Idag blev det också fööör mycket godis! Gelehjärtan, vaniljhjärnan nötter och godis...Ursch! Nu när jag täner efter med mättnadskänslan i kroppen, skulle jag låtit bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0