Skolk från gymmet, fortsättning

Blev ingen träning idag heller, vilket jag inte är överdrivet stolt över. Till mitt försvar har jag har saker upp till öronen at göra, men det är ju egentlign inget försvar inför min min kost eller hälsa. Jag ska försöka komma igång så snart som möjligt, bättra på kondisen och fettförbränna. Kul.

Inget godis idag heller.
Nästan en vecka. Nästa tillkommer nya mål!

Imorgon ska jag verkligen försöka komma upp och gymma innan jag beger mig till skolan. Problemet är bara att komma upp, men det ska nog gå!


Kommentarer
Postat av: wannabeana

vad duktig du är som vart utan godis i några dagar nu! det är nog det som är det tuffaste. keep up :)

2009-02-05 @ 15:41:33
URL: http://wannabeanaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket! :) Ska dock ske en förbättring inom många områden! Kram

2009-02-05 @ 18:52:09
URL: http://vagentilldromkroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0