Kan inte stressperioden ta slut?

Min hetsätning börjar gå överstyr, och ju större tomheten som jag känner efter alla misslyckanden, desto mer mat vill jag ha. Jag har hur mycket som helst att göra innan jag åker iväg och jag önskar att jag lade större fokus på glädje än missöden. Börjar med det från och med nu...

Inget träningspass får jag in när skolan rullar på i rasande fart och migränen smyger sig in på eftermiddagen och det kniper i hjärtat då och då. Imorgon blir det i alla fall idrott i skolan, så lite motion får jag in! Bra! Sola solarium ska jag också göra, så jag inte skrämmer iväg alla med min bleka kropp på stranden. Och en grov peeling. Och växla pengar. Och plugga...

Ibland känns det som om jag springer in i väggen, om och om igen.

Ingen mer mat ikväll i alla fall. Ska göra i ordning en stor kopp med mitt favoritte, örtte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0