Jag är min värsta ovän

Vissa dagar blir jag så arg på mig själv. Arg för att jag antingen glömmer bort något väldigt viktig, eller för att jag inte presterade mitt maximala. Jag hatar verkligen att känna att jag hade mer att ge än jag visade. I en sådan värld är jag en förlorare i mina ögon. Ofta säger man att man själv är sin värsta kritiker, oj vad det stämmer! Vem ställar dessa kvar egentligen? Det är jag själv, och jag blir som sagt galen när jag inte når dit jag vill. Det som är det mest frustrerande med att vara arg på sig själv är att man aldrig kan ta en time out, man får helt enekelt dra sig med sig själv 24/7 hur irritetad man än är. Låter det här logist på något sätt?

Inte har jag tränat idag heller som tidigare planerat! Jag kom helt enkelt inte upp på morgonen. Jag förstår inte att jag kan vara så trött nu för tiden.


Inget godis idag


Morgon: Apelsin
Lunch: 4 pannkakor 1 bröd
Mellanmål: En banan
Mat hemma: 2 skålar cornflakes, 1 sharonfrukt, 4 bröd, nötmix.
Hej hetsätare är tillbaka. Här presteras det bra under stress...








Jag är min värsta ovän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0