Back on track...nästan i alla fall

Blev en snabb promenad igår, ca en timme. Idag tvingade jag mig själv att gå till gymmet, hur mycket än kroppen sade ifrån. Den bokstavligt talat skrek... Men upp gå bandet var det, uppvärmning i 10min sedan stryrka. Så jäkla synd hur fort träningsresultaten försvinner. Jag kunde springa långt, pressa mig till stryrketräning och känna mig bra efteråt. Nu tänkte jag bara på hur skönt det skulle vara att basta under hela träningspasset, kan inte direkt säga att jag gick in för det. Ursh. Men bättre ska det bli, ska bara bli kvitt lite skolarbete som ligger och väntar på deadline. 1,5vecka sedan blir det slappare. Skönt! Bara därför jag sitter hemma en fredagskväll. Plugg, äckligt plugg. Men ett MVG i matte fick jag idag i alla fall, det är då man ser att all möda var värt besväret, i tre löjliga bokstäver.


Dag 3: tjockisfredag. Chips och melon efter middagen. Bravo.
Ska anstränga mig för att det inte ska bli nått gott imorn då en vän ska firas: )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0